ריהוט מעבדתי ומנדפים כימיים

 

ריהוט מעבדתי ומנדפים כימיים 

חברת פיינלאב פועלת כבר עשרות שנים בתחום הריהוט המעבדתי, וזוכה למוניטין מצוין בקרב לקוחותיה, הנמנים על המובילים במשק הישראלי. חברתנו מתמחה בתכנון ופיתוח, ייצור והתקנה של מגוון סוגי ריהוט מעבדות, עמודי אספקות, ארונות כימיקלים ומנדפים כימיים. אנו אמונים על אספקה של כל ציוד וריהוט נדרש עבור הקמה של מעבדה כימית, פיזיקלית, ביולוגית, אלקטרונית, ביו-טכנולוגית ובתחומי ההוראה, מדעי החיים, רפואה, בקרת האיכות ועוד. 

 

ריהוט איכותי ומתקדם למעבדה כימית 

ביכולתנו לספק ריהוט עבור מעבדה כימית המהווה פתרון אידיאלי ומותאם אישית לצרכים ולדרישות של כל לקוח ולקוח. בין היתר, אנו אמונים על אספקה של עמדות עבודה למעבדות במגוון דגמים ועיצובים, שולחנות יציבים, שולחנות מיוחדים ושולחנות שקילה, הלוקחים בחשבון את סביבת העבודה הקיימת והמבוקשת במקום ושגרת העבודה השוטפת. כמו כן, אנו אמונים על אספקה של עמדות שטיפה שונות כגון עמדות עם משטחי נירוסטה בהתאם לחומרים בהם משתמשים במעבדה וסוג הכלים הנדרשים לשטיפה. אנו מספקים גם ארונות גבוהים ונמוכים במגוון רחב של אפשרויות, גדלים, כמויות מגירות, עומק ורוחב מדפים, סוגי פתיחה וטריקה, וכן ארוניות, מתקנים לאחסון עליון במעבדה, ועוד. 

 

מנדפים כימיים למעבדות 

מלבד ריהוט עבור מעבדה כימית אנו מייצרים גם מנדפים כימיים מדגם Vista העומדים בכל דרישות התקנים המחמירות ביותר, ומספקים רמה אופטימאלית של בטיחות והגנה עבור העובדים והשוהים במעבדה וסביבתה. בתהליך הייצור של המנדפים נעשה שימוש אך ורק בפורמייקה מלאה מתוצרת אירופה, שהינה בעלת עמידות גבוהה ביותר לכימיקלים ובפני אש. כמו כן, בקדמת המנדף קיימת מערכת חכמה של פרופילים אווירודינמיים וייחודיים מאלומיניום, אותם פיתחה חברתנו לאור ניסיון רב בתחום. הפרופילים שנמצאים בקדמת משטח העבודה ובתחתית החלון, מספקים מעקף מיוחד המפצה על זרימת האוויר כאשר החלון סגור, ובנוסף לראות מקסימאלית לתוך המנדף ולכל מה שמתרחש בתוכו. 

 

ריהוט מעבדות ברמה הגבוהה ביותר

בכל הציוד והריהוט שאנו מתכננים, מפתחים ומייצרים למעבדות, חברתנו מקפידה לעשות שימוש בחומרים מעולים שעומדים בתקנים מקומיים ובינלאומיים מחמירים ביותר, לשמירה על בריאות וביטחון המשתמשים. אנו יודעים להיענות באופן מהיר וגמיש לצרכי הלקוח, ולספק תכנון מודולארי ומותאם אישית של ריהוט וציוד המעבדה בהתבסס על ניסיון רב שנים. לפרטים נוספים בנושא, לקבלת ייעוץ מקצועי ולהזמנת ריהוט ו/או מנדפים כימיים עבור מעבדה כימית, הנכם מוזמנים לפנות אלינו.